Archive for februarie 22, 2011

cum sta treaba?

Treaba e in felul urmator: fiecare sentiment este cauzat de o reactie chimica si fiecare reactie chimica e declansata la randul ei de catre inima, minte si suflet care la randul lor sunt impulsionate de stimuli externi cum ar fi un cadou, o urare, o suparare, un sarut. Sentimentele, indiferent ca sunt de admiratie, de dragoste sau de ura duc la aparitia parerilor referitoare la lucrul sau persoana care le-a declansat prin faptele sau cuvintele sau prezenta ei. Toate acestea duc automat la aparitia unor sentimente ca reactie. Care ar fi scopul lor? Scopul lor ar putea fi pur si simplu viata noastra, fara ele nu am putea aprecia nimic din ce e frumos si nici nu am putea sa uram ceea ce este urat, fara ele nu am putea zambi, nu am putea crede si nu am putea sa spunem „te iubesc”. Fara ele nu am mai avea povesti nu am fi decat niste obiecte miscatoare. De exemplu fara ele nu m-as mai putea bucura de faptul ca esti langa mine, nu as mai putea sa zambesc de fericire cand te vad si nici nu as putea sa iti spun LUV U:*:*.
Multumesc sentimentelor ca exista si tie ca esti cea mai minunata si ai grija sa imi trezesti cele mai frumoase sentimente:*:*:*